Sunday, October 30, 2011

tere jälle

nüh nüüd olengi 18 :)  MÕtlesin et rägin teilereedest ja laupäevast ja tänasest natuke .
M , reedel oli pidu siuke lahekas , inimesed olid toredad ja nunnud.
Üleültse sain armsaid kingitusi ja lahedaid kingitusi ka ja :D ja siis lilled-just nii nagu palusin , saingi
ülisupppeeer . Tegin reedel hullult plaane et laup midagi valgas ka teha ,rääkisime S-iga ja sis läksimegiõue , hiljem tuli R ka , ja sis chillisime ringi , käisimekorra isegi yessis , ehtsa mõttetu nagu ikka :D lõpuks olin nii vässu , et koju jõudes kellavaadates üllatusin kui see näitas vaid  12:05  , Olin reedest nii vässu , et nii kui pea patja puutus tudusin sügavat und , kuigi ei tea kui sügav see oli kui olin kahelkorral kõnedele vastanud ja räääkinud kuid mida , i have no idea :d
ja sis täna , poolpäeva bussiga loksumist jõudsin räpinasse , ja sis bussiijaama tulid vastu T , K , R ,M & V . shampus kaasas , ja sis läksime tõstsime klaasi mu sünnaauks .
tõepoolest , kõik on hea , sõbrad te tegite mu sellenädalavahetuse üheks parimaks .
KUigi mul on ühe asja pärast siiralt kahju , R- kui seda loed kunagi kui loedki , siis tea et ma kahetsen igat sõna ja tegemist , ja ma tõepoolest ei soovi suga tülis olla. Kuid noh jah , sõnad on mõttetud , vahel ei piisa neid millekski .
Igastahes nüüd naudin vee mõned tunnid sünnipäeva , ja sis tuttu (a) .
head õhtut-head ööd :)
muuah

No comments:

Post a Comment