Tuesday, October 4, 2011

ou teate , ma rääkisin ühes postituses et kui leian mingi asja mis ei ole mõttetu annan sellest teada ;d
nüüd siis leidsingi , peotants , huuh kuidas see mulle meeldib , eriti valsi tantsimine .
ma poleks eluski arvanud et mina peotantsu tantsima hakkan , kuid hakkasin ja mul on heameel et hakkasin , kuna siukese poisiga tantsida kellega mina tantsin on lausa uskumatu :)
ta ise küll tantsib mitukorda paremini kuna 2 aastat õppimist on hästi , kuid tänutemale saan mina ka sammud ilusti selgeks , ja loodan et sügisballiks olen valmis et mõningad tantsud ära tantsida ikka (a) .
ahja , veel ´üks mitte mõttetuasi , on räpina kool .
mulle on hakanud kool meeldima , muidugi tõsiasi on see , et ma tõepoolest ei viitsi vahel mõnes tunnis käija , kuid nagu lubasin küll parandan seda asja ka :)
ok praegu rohkem ei kirjuta , eiii viitsi nagu :d

No comments:

Post a Comment