Sunday, October 23, 2011

elu on lilll :D

no ma ei teaa mis toimub :d
Mul on sünnipäevani vaid nädal veel , ja sis saan siukeseid uudiseid teada et wohoo :D
nagu , olen haige jälle , ja sis pean terveks saama oma sünnaks , kuid ei ole enam kindel kas saan :D
ja sis on pimesoolega jamad, ja kui see nädal peaks opilauale minema siis oee , ma neile arstidele veel näitan siukest nalja et nad ise ka ei usu :D
ja hm , mis veel kodus on juba ka nii igav , et igast hullused kisuvad peale :D
ja sis nagu ma kuulan igast laule ka :D ja sis igast muid teemasid jebin ka ,
a reede oli suht tore , käisin P & S-iga klubis Yess :D ja sis nagu noo , ei kisu eriti sinna enam :D
polnud just lahe pidu panna nii et P-iga kahekesi aind tantsisime , ja terve klubi oli inimestest tühi , aind töötajad ja sis need dj-d ja teemad , enam ei lähe ka sinna , polegi oluline , igastahes ma nüüd jälle ei kirjuta mõnipäev vbl :D
a vbl kirjutan ka , teie hoidke end , ikka veel on sügis ja  õues külm juba :D
tmuahh ,

No comments:

Post a Comment