Tuesday, October 4, 2011

hallooo

viimased päevad on suht siukesed tavalised olnud .
koolis päevad pikad, esmaspäeviti peotants , kolmapäeviti laulukoor , muulajal niisama trenn .
tegevust siin räpinas peab otsima , mingi igav teema suht .
a selleeest on mul üks nunnu , kes õhtuti naerma ajab ja teemat - teemat :d
hm, lasin oma üüntele geelid pealepanna , suht siuke hea .. ta küll on algaja
kuid päris ilusti tegi siiski :) Pilt ka teile vaatamiseks

pilt pole kõigeparem , kuid digika aku oli tühi , ja mai viitsind seda laadima panna, et sellejärel veel oodata :d

tegelt , ma olen avastanud sügise võlusid , viimaselajal mulle meeldib vaadata ilmade vaheldumist.
ühelhetkel paistab päike , ja sis natu hiljem juba sajab , suht siuke tavaline vist :d
a ma praegu ei viitsi enam rääkida , kui midagi põnevat juhtub siis uuesti :)
adjöö

No comments:

Post a Comment