Monday, October 10, 2011

Suurim õnn on tunda, et oled olemas


Viimasel ajal on nii palju juhtunud, avastasin et mul on pääris tihe koolis käimine ja pärast kooli tantsutrenn ja sis aeroobika ja siis laulmine, ei mäletagi viimati millal nii tegevuste rohked ajad olid.Ei teagi kas endajaoks leidub aega , õhtuti kui koju jõuan olen ikka päris läbi , väsimust jagub ja samas tujugi on sellest pingest ja stressist suht vahelduv ja imelik .
Näiteks , teen igast vigu -lihtsalt pidevalt mingid mõttetud teemad igalpool.
Ja siis paljud sõbrad/sõbrannad on ka nii kaugeks jäänud, ei oskagi kuidagi suhtlemisega algust teha või nagu ei oskagi olla enam.. Ükspäev kui Valgas käisin , kõndis üks tüdruk poes vastu , kes seisma jäi ja tsau ütles : hakates kohe rääkima et kuidas läheb janii , ja nagu tol hetkel oli mul ikka ülihäbi ma ei tundnud teda ära, vaatasin otsa ja vastasin ta küsimustele ja siis järsku ta küsis et sa oled ika Gerli onjo , ma ütlesin jah olen , ja sis ta sai aru et ma vist ei mäleta teda ja ütles oma nime , ja oii kui punane ma tolhetkel näost võisin olla . Nagu peet ilmselt , kuid õnneks ta hiljem oli mulle fb-sse kirja saatnud ja siis ma vabandasin ja siis sai kõik korda :) ! igaljuhul , ma ikka oskan endale häbiteha ka sellega et mõne tuttava ära unustan , ikka väga nõme .


Ahjaah , täna oli mul msnis siuke mõttetu pealkiri mingi , ja sis üks inimene hakkas rääkima , kellega ma polnudki ammu suhelnud ja siis kui jõudsime punkti kus ütlesin et mul mingi suht halb tuju ja maiviitsi eriti rääkida siis ta vastas mulle nii :






" Tahad ma toon sulle sokolaadi,seda lilla-rohelise ümbrisega,pähklid sees, nime ei mäleta kuid pole oluline,siis sulatan selle üles,korjan pähklid välja,istun su vastu-mina söön pähleid ja sina limpsid lusikaga sokolaadi,ja siis ajan sulle sellist juttu et sa lihtsalt ei saa moss olla enam!!"
See , kuidas ta seda väljendas oli nii armas , et lihtsalt ajas naerma :) ja nii kadusidki mu mu halva tuju mõtted ja halb tuju mingiks ajaks ära , lihtsalt siukesed samas nii väiksed kuid armsad laused võivad tuju nii heaks teha , nagu ka see , et ta siiski mäletab mu lemmik sokolaadi ja on alati osanud midagi sellist öelda , mis halva tuju ära ajab :) Aitäähh sulle (a) .


Kuid muidu , ma täna soovin teile head ööd :) kuna kell ka päris parajalt ja uneaeg pressib peale ,
ma isegi ei tea paljud mu blogi loevad , kuid see suvv :d , nagunii nüüd õhtuti kirjutan kuna õue ei jõua , ilmad külmad ja väss ka peal , sis ongi hea voodis lebotada ja siin teile päevastest tegemistest kirjutada v üleültse :p
OLge muhedad ja ärge unustage : SÜGIS ON SALAKAVAL - vaadake et terved olete ja soojalt riides käite :)
Muahh , tsao

No comments:

Post a Comment