Thursday, October 27, 2011

jiou rahvaas :d


Teate tegelt on mul suht halb olla , kolmapäeviti ikka ei tohiks pidu panna , hakkab neljapäeva segama , ei pruugi kooli jõuda ja võib pääris paha olla ja kohutav uni sammuti . Tegelt mulle meeldis kolmapäev päris ilusti , siuke vaheldus väike  , ja seltskond oli ka hea , okei rahvast küll vahetus päris pidevalt kuid see polegi oluline kõik vähemasti püsisid positiivsed enamjaolt :) !
aga nüüd HOMME on 28.10.2011 ja mu eelsünnipäeva pidu , olen seda oodanud nagu tervelt kuuaega , see lihtsalt peab hästi minema , ühesõnaga mai tea palju rahvast tuleb , või palju ei tule :D minimaalsest maksimaalseni .Pealeselle , ma ei oska alkoholigi osta , nagu mai tea mis kellegile meeldiks v mitte . POISID ÕLUT EI SAA !
kui õlut tahate siis minge poodi , sest tõepoolest neid erinevaid õlusid on niii palju et halb hakkab ja kuna ma ise õlut ei joo , ei oska teile midagi võtta - nagu öeldakse maitsed on erinevad :D
tegelt ma olen nii vässu , ei jõua enam pidutsedagi , ja homme ei või ma unine olla . Andris on kuri muidu :d :d
A, ma nüüd ei kirjuta :D laupäev kui aega on või millalgil kirjutan teile kuidas sünna läks , või noh ültse kirkamatest hetkedest annan ikka teada :)
OLge tublid ja teemat , tsau

No comments:

Post a Comment