Thursday, October 13, 2011

Õu , ma täna ei viitsi siia mingit romaani kirjutada .
võtan umbes kokku selle nädala , eet siis kõik on supper , või siis ma teen seda nii superasjaks et ei tee vahetki enam kas on supper v pole :D igastahes täiesti savi .
elu on lill , mis ma muud ikka öelda oskan .
a , ma ootan juba hullult sünnat , ja sis sügisballi :d
Kaks kõige tähtsamat sündmust mis lähiajal tulekul , jaa siis a see reede tuleb ka vist mingi lahe , ma vähemalt arvan nii :d või loodan  või ahh veel savim :D
igaljuhul enam ma küll kirjutada ei  jõua :D  täna oli jälle aeroobika , noo  vabsjo meeldib juba , järgminenädal jälle , üliiichil ma räägin noh :d :d :d
ok aitab , enam ei kirjuta , te olge ikka lahedad edasi . ärge külmetuge ja tehke trenni see hoiab sisemist energiat üleval , keegi tark inimene rääkis :D .

musimopsstiii :)

No comments:

Post a Comment