Monday, April 11, 2011

TTtsaukii jälle :) 

Täna on esmaspäev,hommikul oli mul siuke imelik tunne et miskit juhtub täna, jaa ma kohe üüldse ei valeta kui ütlen et juhtuski :d
nimelt siis, ma hakkasin ennem ühikajuurest poepoole tulema .. olin saanud kõndida sinnamaale kus see mingi spordihoone on ,kui järsku tuli kuskilt nurgatagant mingi kutsa , kes mind vähe ullult ehmatas, kiljatasin jasiis koer hakkas haukuma , ma vaatasin et tuleb kallale ka .. kuid teate vedas mul , ta nägi teist koera , jooksis temajuurde:D:D sain õppetunni , ära kunagi kiljata koerale näkku ,tüüp võib ära ka panna!olgu , aitab naljast :D
ma tegelt  täna olen jälle nii väsinud , jõud ka suht otsas :D , terve päev ringi jooksnud ikkagist , ja jälle mingi kella 7-st saati üleval . 
mul on tekkinud mingi imelik seljavalu ka, eii lase miskit teha,  :D:D aganoo , küll üle läheb.. 
aga ja , ma jälle ei viitsi siin trükkida, :)
aga olge heakad.. 
ttsau

No comments:

Post a Comment