Thursday, April 21, 2011





Ma  mingi jalutasin hommikul 06:00-06:30 mööda tänavat , einoh sesmõttes  et normaalne oli :D 
mingid linnud laulsid jaa , mingid autod sõitsid mööda , a kiirabi sõitis ka mööda - need onukesed/tädikesed vahtisid mind nagu imelikku ,vbl slp et ma olin sillal , jäin seisma ja vaatasin vett ning niisama kõõlusin seal äärepeal , mõtlesin igast asju .. Imekombel vist miskit selgeks mõeldud ei saanudki , kuid võibolla nii ongi hea .. 
viimaselajal mõtlen liiga tihti , üle .. peaksin ilmselt vähem mõtlema , võii siis ültse mitte mõtlema , oleks kasulikum ! 


Tegelikult tahan öelda ,et SÕNADEL POLE TÄHENDUST . Nagu sesmõttes  ,et sõnad ei tekita teises seda tunnet mida teevad nende sõnade väljanäitamine .. Kuid ilmselt ei oleks vahet sellelgil ..
Ma tahaks tegelikult teada , kuidas saaks kellegile öelda need kolm head sõna , kui need ei tule niisama ülehuulte ? võii kui teine äkki ei tahagi neid kuulda? võii kui on veel mitu erinevat asja ?? 
no ma ütlen , et ma ei või mõelda , ma hakkan igast asju mõtlema ja arvama , piinan aind ennast ! . 

No comments:

Post a Comment