Wednesday, April 6, 2011

Mul on tegelt iilgelt häid uudiseid , vähemalt mulle need uudised meeldivad , kuid ma vist eii hakka siin neid niimoodi rääkima , kui keegi teada tahab , siis on mul olemas msn , kust mind kätte saab :) 
Jaaaveel tegelikult on mul ilge vässu peal , juba viimased kaks päeva  , kuna mul on liikumist ka viimaselajal suht palju no ilmselgelt on see hea, kuid väsitav siiski ..
Igapäev tundub , et see kool venib ka rohkem, hommikul kell 8 kooli ja hiljemalt pool viis ühikasse, justkui teinekodu juba :D viidan koolis ka rohkem aega kui kodus .
tegelt on päris väsitav igahommik 7 üles tõusta , ja õhtul mingi kell 12-1 magama saada .. 
tegelt heaküllh, aitab virisemisest siin  :d
viimaselajal läheb enamusasju suht hästii , mis mulle headmeelt tekitab . 


aga nüüd , maiiviitsi siin enema trükkida ,  aga teie olge mõnsaad :) 
jaa nautige igast häid ilmu , heaküll olgem ausad täna ei ole head ilma , kuid küll tuleb , nüüd kus talv ometi kord juba täitsa läbi sai :D nagu lund ka enam pmst pole , ülii heakas :) 
ttsaukitsauuu , 

No comments:

Post a Comment