Thursday, April 14, 2011

Tiina :) -Tõelist sõpra on raske leida, veel raskem hoida ja võimatu unustada.


Teate , kell on 23:55 ..ja ma lihtsalt pean seda siia kirjutama , kuna mu üks tupsununnu läheb ära.. ja ma ei pruugi teda näha enam 5 pikka kuud..
Ma tahaksin seda tüdrukut kiita taevani , sest ta ongi seda tõepoolest väärt.. ma tahaksin , et ta teaks kuidas ta suutis mind muuta , teatud asjade suhtes , kuidas ta aitas mul üleolla asjadest mis haiget tegid , kuidas ta suutis mu tujud kõik paremaks teha :) 
tuletan meelde , meie õhtut , kus terve platsipeale olime ainukesed kes tantsisid . 
või meie need ujumas käimised, ta toas istumised, niisama jututamised , jalutamised ja paljupalju muud - niiheakad olid :):) eks uuel aastal uue hooga-nagu öeldakse .
kuid tõesti , ma jään teda nii igatsema .. nüüd ei olegi mul kellegagi teha neid asju mida tegin temaga , rääkida neid jutte mida rääkisin temaga , naerda selleüle mida naersin temaga .. 

Lihtsalt lõppkokkuvõttes taha öelda , et tüdruk sa oled mu südame üks osa (a) . 


- Tõelised sõbrad on nagu hommikud. Sa ei saa neid kogu päevaks, ent võid alati kindel olla, et nad on olemas, kui üles ärkad. Homme, järgmisel nädalal, järgmisel aastal, igavesti. 


No comments:

Post a Comment