Saturday, April 9, 2011

NOO tere hommikust , eesti :d ,
 kell on 7:45 ja teate ,mis ma olen niiiiii energiline, nagu ausalt.. Olen juba kella 5-st saati üleval , rongis magada ka ei saanud , kolises ja mürises liiga kõvasti , vaatasin hoopis üht filmi , ee mingi confesession of crime või miskit taolist , mõnikoht oli suht naljakas , siis naersin üle rongivaguni , muga oli samas vagunis veel umbes 5mingit muud inimest , need vaatasid mind justkui nagu hullu , kes omaette naerab :D , no sellepeale ütlen , vahet pole olen gerli , minunaer peabki kõikki imelikult mõtlema panema , kõik teavad seda :D okeiokei heaküll :D tegelt nüüd istun bussijaamas :d , nagu suht põneev -ehk siis mitte ! :D Nimelt siin kõnnib ringi juba mingi 15 minutit mingi mees, siuke vanem , äkki +40 ?  mingi hallid juuksed on peas, maitea kas 40-tel on hallid juuksed peas ? :d
mm, peaaaegu samasugune mees on :D

igaljuhul , ta vist siuke suurem alkoholi sõber, jaanoo parfüüm on tal siuke mis tõmmab ennastki laksu alla :D 
ehk siis tal polegi otsest parfüümi vaid see on vabandust kuid puhas HAIS :D . sain selle südamelt ära .. 
nüüd mu vastas pingil istub üks pisike vanatädike, siuke kes omaenda mõtete üle naeratab, suht nunts :D mulle meeldivad vanadtädid , ee nagu mitte et mul miskit viga oleks :D liiihtsalt kui nad räägivad siis neil on siuke nunnu hääl , või siis kui nad hakkavad rääkima poes ntks asjadest mis on kalliks läinud , või bussipiletitest mille hindu tõstetakse, võisisiis kui tulevad poes paluvad abi millegi asja ette lugemisel , või paluvad et neile miskit kätte ulataks , see kõik meeldib mulle :D eem nagu ma ei väsi vist kunagi nendega rääkimisest ära :) või lihtsalt nende kuulamisest :d
aga olgguuuu , ma lähen otsin pistikut kuskilt..
nooh jessas küll , küll mul veab ;D hkkm, ma just leidsin selle pistiku , kuid ma ilmselt eiisaa sinna minna, üks väga ebameeldiv onu istub seal , kaa  lõhnab väga halvasti :s:s    no teate , siin riigis võiks olla mingi siuke desinfitseeriv asi , kes neilt halvasti lõhnavatelt onudelt lõhna üldse ära võtaks :D üüber hea ju oleks :D 
mul on bussini täpselt 42 minutit veel , mis on vääga igav :D 
kuid heaküll juhtub , a ma praegu lõpetan ;) 

kuid teie , tõotab tulla päiksepaisteline päev, no nautige kevadet nüüüd :p:p
ttsjaoo.

No comments:

Post a Comment