Wednesday, April 20, 2011

Minupoolse suuresvabandused , liigapikk vahe oli ilmselt :p

agaa, nüüd maiteagi mida teile öelda .. Hmm kui üldiselt kokku võtta need päevad , mis siin vahepeal oli siis , ütleks nii et pääris mõnsaad olid :) 
Hommikul päikesepaistega ülesärgata tekib imeliselt hea tunne , millega on hea alustada päeva  :) 
aga teegelt , ma tegin vahepeal jälle küpsisetorti , 
seekord sain imekombel rohkem kiidusõnu (a) , vist sai parem seekord .. mulle endale meeldis ka rohkem . 
näeb ka parem välja..

Üleültse kui ma igakord uutmoodi katsetan siis varsti olen küpsisetordi tegemises meister :d eehtsa heakas oleks . ja siis saaakski aind kiita :D

2 comments:

  1. Üks parimaid kooke mis olen saand.... See oli tõesti hea ja maitsev... ning ei olndki kruusa peale raputatud nagu mõned arvasid :D

    ReplyDelete
  2. Jeeessshh , minuarust kaa :D:D
    jah , ma ka aru eii saa mida juttu nooh ;)

    ReplyDelete