Thursday, April 14, 2011

                                                                Mihkel :)  


Ma pole kindel mida ma teeksin kui mul poleks sind endakõrval , heaküll sapole mul küll koguaeg reaalselt kõrval , kui olemas oled alati .. 
Minu totuttotu miku , sa oled nii ekstreemne ja hulljulge, sulle meeldivad uued katsumused ja välja kutsed, sulle meeldib pidutseda varaste hommiku tundideni , sulle meeldib muga rääkida mitu tundi jörjest ja sa ei väsi ära . Sulle meeldib mu totakate lausete üle naerda! siis kui helistan räägid , kui messin vastad , kui palun abi aitad .Kui purjus mikut taskus näen , naeran ja see muudab mu tuju kohe üli heaks , kui ta proovib 0.- piletiga bussipeale saada, kuid ei saa naran jälle sest ta ajab mind naerma , ja see on peamine .. sa muudad mu tujud heaks ja mu olemised super mõnsaks , sinuga koos olla on ülisupper ..
Ma vist ei oska sõnadesse panna sinutähendust mulle . tegelikult oskan küll , sa oled mul vennaeest . 
Jaa , meil on ikkagi koos pidu panemata , niiet seda ootan ma ka suure huviga :) agaa ilmselt kaua enam eipeagi ootama , sest nüüd peame rohkem kokku saama , tuleb siiski suvi peale ju .. you know .
JAA põhjus miks ma seda siia kirjutan on , et 14.04.2011 sai meil , parimate sõpradena  täis 2 aastat .. suht uskumatu :) nagu mõelda aind , et 2 aastat tagasi , vaatasime üksteist veel täis võõrastena ja nüüd oled sa mul asendamatu poiska (A) .. oled täna homme ,ülehomme , igavesti mu kõige parem sõber, ja seda ei muuda miskit :)) RAUDPOST KINDEL :D AUSALT .  ;*

     


No comments:

Post a Comment