Wednesday, April 13, 2011

LIfe without me, how boring would that be?

Ma, sain just täna väga ebameeldivalt teada, et ühikast osa  rahvast arvab et ma olen egoistlikult ennast-täis ülbik, kes saab kõik mis tahab , või kui ei saa siis ei olnud ta seda piisavalt tahtnud .
Ütlesin sellepeale lause " life without me,how boring would that be" .
nagu päriselt on asi nii , et ma ei saa inimestele meeldida kui ma lihtsalt ei meeldi , kui mu käitumine ja olek on valed , kui mu välimus neile ei meeldi . JA tegelikult , mis kuramuse pärast ma neile ültse ette jään?
Minuteada elan ma vabal maal , ja võin teha mis iganes ma tahan , mu käitumine ei peagi neile meeldima ! veelvähem mu olek ja mu välimus .. vaadaku kuidas endaga hakkama saavad , ilmselgelt enamus ei saagi , käivad mööda maja klatšivad ja laterdavad nagu mingid vaba-aja jutuvestjad - kuii põnev , vms :D?
tegelikult iilgelt lame ja vägaa-vääga hale :D tegelt neile ,kes must halvasti mõtlevad on mul paar sõna .. võimalik et see neile ka nüüd ei meeldi :D tähendab nagu ei saakski meeldida , ehk siis fuck all of you , 


elagu omaelu , mida nad teiste elus koguaeg torkima peavad !?
justnagu kõigi muude inimestegagi on , kui te inimest ei salli , siis heaküll - sellest ei pea terve ilm teada saama, hoidke omateada ja lahendage ise oma erimeelsused või teemad ..
õõhh, tegelikult olen ma hetkel nii kuri , jaa mul on heameel et kell 0:22 on , sest muidu äkki kui mõni inimene mu juures oleks siiskes teab , ma ei garanteeri et ma halvasti ei võiks öelda ..tegelikult ma ei teagi , mis toimub .. lihtsalt need inimesed kes peavad ennast teistest paremaks ja teistest üle, pole tegelikult pooltki seda, mida nad ise mõtlevad et on ! kõik kes oma sisemist mina liiga kõrgel hoiavad peaksid selle madalamaks laskma, ehk mitte sõltuma lausest , et kõik keerleb ümber minu ..
VALE,VALE

ja veel on mul öelda , et teglikult ma pole ülbe ja ennasttäis , ma lihtsalt ei salli inimesi kes mind siukeseks peavadki ;) .
 Vot nii, praegu polegi mul muud rohkem öelda,

aga teile tupsuuud , head ööd jaa värkisärki :)
tsjao.

2 comments:

  1. Sa ära üldse lase ennast segada sellest, mida teised sinu kohta arvavad. Kui neil sellest parem hakkab, siis las arvavad. Ma usun, et sulle läheb rohkem korda see, mida arvavad inimesed, kes sulle ka korda lähevad. Lähedased vms. Seega, kui sa kellelegi ette jääd, kes sulle ka vb eriti palju ei tähenda, siis pole ju hullu. Põhiline, et sa ise tead, milline sa oled :)

    PS: Mulle sa küll ennastäis ülbikuna ei tundunud. Ja küll ma juba tean :D:D

    ReplyDelete
  2. ja, ma ise ka mõtlesin selleniimoodi lõpuks :)
    pole mõtet ma pead vaevata ..

    oh seda on küll heameeld kuulda :D:D

    ReplyDelete