Wednesday, March 23, 2011










Tttsaukii :)

no , käes on järjekordne kolmapäeva õhtu , istun ühikas ja mõtlen miks vahel on mõtteis nii palju mikse ?
nagu , ültse tegelikult meie pool elust sõltub kõsimusest miks..
ma olen viimaselajal sellele tegelikult pääris palju mõelnud  , ma polegi kindel et selle välja ka mõtlen, kuid hea on teada , et koguaeg on vähemalt midagi tarka mida mõelda :)) ja siis need sõbrad kaa, kes teevad need miks küsimused veel raskemaks kui need tegelikult on , no vahel viskavad nalja, heaküll nalinaljakas kuid piiri võiks nats ikkagi pidada :D:D eei tegelt on mul chillid sõbrad ;)

tegelt ega ma hetkel suurt muud kirjutada ei tahtnudki :p:p
muidee rahvas homme juba neljap ja siis reedesiis saab -piduuu (a) .
aga davaii-hawaiii olge head ;)
tsjao .

No comments:

Post a Comment