Sunday, March 27, 2011

Ppssh ..



Heeiips ..

mõtlesin ,et jagan teiega oma igavat pühapäeva ka.. 
nagu te teate , keerati täna öösel kella  , no see kellakeeramine ajas nüüd küll kõik pääris sassi :D , mulle ei meeldi , ärgata tundaega varem , ja mulle tegelikult üleültse ei meeldi kellakeeramine, noo milleks .. Ull mõttetu tegevus mu arust!


aga teate , ma söön sokolaadi koguaeg üüber palju .. leppisime ükspäev ühega kokku , et aitab nüüdsest enam sokolaadi süüa ei tohi , et vaatame kaua vastu pean , see pidi nagu sokolaadi võõrutusravi olema või miskit .. 
 kuid nüüd pean tunnistama et olen üks kõige suuremaid feilijaid ültse .. Ma suutsin ilma sokolaadita olla nii nädal , ja eile juba rikkusin kõik hea ära, sõin sokolaadi ja mitte vähe ..  
ja täna kah , käisin poes võtsin 100grammise sokolaadi ja sõin kõik jälle ära .. Muga vist ei saa kunagi milleski kokkuleppida , ma annan liiga ruttu alla !! 


Hmm, kell on 19:29 ja ma passin ühikas, lootuses et miskit põnevat juhtub , kuid selle mõtte peaks ära unustama , siin ei juhtu kunagi miskit põnevat , vähemalt siis mitte  kui rahvas kaine on või kui rahvast praktiliselt pole ..  kõrval toas mingid neiud lõugavad kellegile miskit , kõõluvad aknapeal .. pole lahe ..
Ühikas tuleks kinni panna , siin nagunii miskit teha pole  , niisama istu netis , söö , maga ja muud polegi .. 
isegi tegevusi pole , a vahel saaab telekat vaadata , a seda ka nii umbes õhtul 7-st kuni õhtu 11-kuni .. 
internet muutub ka igapäevaga aina tüütumaks , ja igavamaks .. see lumi võiks ära sulada, siis saaks miskit põnevat teha, äkki rullikatega sõita või miskit taolist , vähemalt saaks liikuda ja poleks nii igav .
heh , allpoisid  teevad mingit tagaajamist vist :d siuke mürgel .. no tundub et neil vähemalt on lõbus :D:D


teegeelt, ma ei viitsi siingi enam trükkida ;) 
aga olge heakad .. 
tsjao .



No comments:

Post a Comment