Friday, March 25, 2011

25.03

Iiiiouki jah :D


Nagu käisime täna kursusega võrus jaa tartus. 
Terve tee võrru ja tartu naersime ja olime niisama . 
tartus , eedenis lõugasin nagu uksees , mingi eet aaiiou ma olen räpsust mul suvv :D E-ga koos kusjuurees .. 
ei normaal , mulle meeldis .. tagasi sõites olid bussi  aind mõned jäänud ,
jaa ssiis me K & E-ga hakkasime pilte tegema ja igast laule laulma :D üüber chill oli nagu , mingi paaar pilti ka teile siin vaatamiseks :D



l


ja nii lõbusalt meie tee sealt siia kulgeski . kui räpsu jõudsime siiis tulime ühikatesse. mingi ukse ees sain tädi SARJAGA kokku , ta siiski on mu lemmik tädi :D:D , mingi küsis mult mis toimub , siis ütlesin talle viisakalt , et tulime tartust ja nüüd niiismaa , siis ta ütles okei , siis uuris kas jään see nv siia , millepeale ütlesin kibekiirelt , eii täna eii jää vist .. muidu oleks ta vist tahtnud et ma 23:00 ühikas oleks :D
nagu hetkel on niii igav kaa , koristan siin vaikselt tuba , isegi see saab korda , siis olen jälle tegevuseta . 
Õues sajab ka mingit lund või mis iganes imelikku asja alla .. 
nagu suht  masendav reede on , õhtu võiks olla parem , siis oleks chill ..
Kuid eks ma annan teada mis mul siis õhtust välja kujunes ;) 
hetkel , tsjao ..

No comments:

Post a Comment