Saturday, March 26, 2011

25.03 õhtu .

Hmm, no lubasin teada anda mis edasi sai :D


No mingi käisin kossu vaatamas t-ga , suht naerda saime seal ,  lihtsalt ulmee kuidas poisid tegelikult oma mängu pühendunud on . No samas see on loogiline et peavadki olema, kuid mõne puhul on seda pühendumust liiga palju, jaa siis see et nad platsipeal nii kurjad olid  ,ajas meid lihtsalt naerma.
 , passisime seal nii umbes poole üheksani , siis käisime poest läbi võtsime mõned joogid ja siis ühikasse ära .
M, tegelikult ei olnudki meil siis veel kindlat plaani paigas nagu mis edasi teha..



 kuid ei läinud ka kaua kui K - mind K -sünnale kaasa kutsus .. Mõeldud tehtud varsti oligi K ühikaees, ja ootas et alla läheksin..
Kui K  sünnipäevale jõudsime oli mul nagu üüber ebamugav seal olla , nagu sesmõttes et ma ju ei teadnud eriti kedagi sealt võibolla nii mõnd üksikut , jaa nii ma seal istusin kuskil vaikselt , carribat juues ja kuulates mis teised räägivad .
Lõpuks pakkus keegi tark välja et võiks aliast mängida, no läksime üles hakkasime mängima, suht nalja sai .. mõnd sõna oli ikka kohutavalt keeruline seletada , ja tegelikult kuidas sa seletad purjus rahvale näiteks sõna laktoos või miskit siukest , ega ikka ei seleta küll :D:D
mingiaeg oli rahvas pääris purjus , ja kõik sättisid end peopeale , kutsudes autosid järgi omale ..
jaa , mingihetk pööras T ära :d Nagu loopis kõik aliase kaardid mööda tuba laiali ja siis lõugasid koos poistega " EESTI, EESTI "   seeoli küll naljakas .
enamusrahvast oli peole läind , sünnipäevalaps ja siis veel osad istusid lauataga  , lasid shampust tegid pilte ja naersid niisama igast asju .  mingiaeg hakkas igav ja rahvast pudenes ikka laiali .. Kell oli vist 3 kui ma olin pääris läbi ja ei viitsinud enam miskit teha ja tahtsin ära sealt .. Pidin tükkaega purjus K-ga rääkima et ta  H järgi kutsuks , noo lõpuks ta tuligi , ja siis saigi ära :) ..
tegelt lõppkokkuvõttes oli K sünnipäev pääris chill jaa ma sain pääris mitme uue inimesega tuttavaks , ;)
ja nüüd on laupäev , olen niiiii läbi tegelikult .. suht uni tikub silma :D aga eii pole hullu , vahel juhtub ..
a , nüüd pean lõpetama K - kutsus mind pokkerisse ..

aga olgee üüber ägedad siis ..
ttsjaoo ;)

No comments:

Post a Comment