Wednesday, March 30, 2011

kolmapäev.

Mõtlesin jagada teiega ka oma kolmapäeva :D
Seestmõttes ,et õhtu oli suht sündmusterohke, kõigest ma siin naga rääkida ei saa ..
 Küll aga võin öelda et pääris tore õhtu oli.

kell 19:00 läksin värskasse :) kaasas olid veel  S , M , T .. sinna sõit oli pääris tujukas , nagu kõik olid kuidagi nii kurjad, jasiis kadus mul ka mu hea tuju natukeseks ära . agailmselt tuli tagasi , kuna kui värskasse jõudsime siis hakkas S oma autot vahtima, ja siis naeris et tal üüber püss ja värksärk- suht igav :D
Läksime ujuma , seal olid räpsust ka osad chillisin nendega ringi,ujusime käisime saunas , naersime ja rääkisime niisamaigast asju .
See ajas tuju ära tegelt kui S tuli , ja mu pea veealla surus , üüpris kuri olin kaa :d
agaseeselleks .. vähemalt see aeg kui räpsu sõitma hakkasime muutus tuju kohe väga heaks
jaa siis järsku , sain kõne maarjalt täispauk jobu tüdruk .. toootis puhast si**a , temapeale olin veelkurjem  , arvan et kui ta veel mu lähedal ka oleks olnud siis oleksin talle kallale ka läinud (mitte,et ma mingi kakleja oleks) lihtsalt asi oli põhimõttes  :D
sain räpsus veel K-ga kokku jaa siis ühikasse jõudsin  , 23:40 , see ei olnud hea ..
ja siis edasi istusin msnis ja rääkisin igasugustega , hea et mul nii chille sõpru on kes mu tuju heaks teevad :) ja kes vahel nii totakaid asju räägivad ;) ;) .

agaa dvjj , tsaukii praegust (a) .

No comments:

Post a Comment