Sunday, November 6, 2011

xoxo

Ma ei tea mis viimaselajal toimub , võib mis muga lahti on .
ainuke asi mida ma tean on et ma olen hakanud igatsema inimesi kellega ma pole ammu suhelnudki , hakanud igatsema mitmeid pidusid , istumisi ja seltskondi mis on olnud ..
Võibolla on asi räpinas ja selle auras , kuid üks on kindel , ajutiseks on räpina peod lõppenud .
Ma olen hakanud põlastama inimesi kellega ma siin suhelnud olen , tegin laupäeva öösel avastuse , olen hakanud vihkama inimest kelle vihkamist ma ette ei arvanud , vähemalt siuke oli mõte .
ma ei oskagi öelda mis kuidas on , kuid tean et ta on väärt seda rohkem kui ei keegi teine .
Veel olen ma oma iseloomu lati kõrgemaks tõstnud , arvan et aegamisi tuleb palju selliseid küsimusi inimeste poolt " mis sinuga lahti on" " miks sa nii ülbe olekuga oled" .
Mul oli vaja vaid mõningaid inmesi kes mu maapeale tagasi tooks , ning kes seletaksid mulle asjad uuesti üle , sellisena nagu need olid alguses.neile kes arvasid et kui põhja lähen enam sealt välja ei tule , kes tegid iga mu päeva põrguliseks , kes rääkisid asju mida poleks pidanud rääkima, kes itsitasid kui nägid mind langemas - sain enesekindlust nii palju juurde et nüüd on mul teile vaid kaks sõna - MINGE PERSSE , nagu öeldakse kes viimasena naerab naerab alati paremini .
Kui seekord langen tirin ka need alla kes sellega kuidagigi seotud on . Ma ei puhka enne kui olen saanud selle mida tahan ja kuidas tahan et asjad oleksid , ning isegi kui pean selleks maha pidama mitmeid tülisid ja muid teemasid , teen seekord seda kõike suure naudinguga , ainult selleks et teie kullakesed saaksite aru et vahepeal ei tasu jamada kõigiga !!
ja mis puutub muudesse asjadesse siis, ausaltöeldes on mul suva juba päris paljust ning varsti on isegi rohkemast. Isegi sellest on mul suva kelleks mind peetakse , kes mida kuna usub ja kui palju selles kõiges tõde on .. edaspidi hakkab kõik teisiti olema
Seekord söön välja kõik kes mu teel miskit valesti teevad, ning teate ei mingit naeratavat nägu enam  , ei mingit sõbralikku olekut, kui su lõust valel ajal vales kohas ettejääb ja mu kurja pilgu tabab , siis juu olid sa seda väärt , ja maei kahetse absoluutselt midagi enam , kui läheme tülli siis uut leppimist enam ei tule , ma ei jooks enam järgi et paluda , anuda ja loota et lepiks , seekord kui lähed siis mine , ja ära mõtlegi et enam tagasi võid tulla !
xoxo ;)

No comments:

Post a Comment