Sunday, November 20, 2011

Ei viitsi , ei jõua , ei taha , eii , ei eieieieieieieieieieeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii OSKA midagi muud öelda .
Ma ei jõua mõelda , mu mõtted on mind sassi ajanud , mai tahagi mõelda , aga miks ma mõtlen
aga miks ma midagi aru ei saa, aga miks ma tahaks aru saada , aga ptsi ma saan vihaseks .
aind mingid ajuvabad mõtted, ajuvabade ideedega . Ja ooee millised mõtted on , ma ei taha mõelda
sest siis teen halvad otsused , ma ei taha pidu sest igapidu on midagi debiilset , maitaha rääkida , sest mida rohkem räägin seda hullemad sõnad tulevad .
Oii , kuidas ma ei salli selliseid asju ültse.Jookseks peaga mööda seina , saaks asjad kergemaks? a, kas ikka saaks? peavalu saaks ja hullemad mõtted ,
fakk , mulle aitab peavalu tekib juba ometi ma ei jooksnud peaga mööda seina !
miks tai räägi muga ? miks ta ei vasta messile ? aga kas ma tegin midagi jälle valesti ? ma ei eksi kui ütlen et tegin , kuid eksiks kuna ma vist ei teind .
mõtekas postitus sai küll eks

No comments:

Post a Comment