Saturday, November 12, 2011

11.11.11 POLE eluski siukest päeva olnud nagu oli ..
ühepäeva jooksul 10 uudist ja rohkem veel teada saada on ka päris jube ! rääkimata millesktki muust  ,
jalkat sai ka vaadatud umbes pooltundi , erilist miskit vaadata polnudki , Ette oli teada et Eesti poisid pähe saavad , kuid vähemalt andsid nad endast päris palju , ma olen uhke nendepeale ..
kuigi üks asi häirib mind täiega , no miks on terve fb seda saasta täis, mai viitsi seda lugeda enam . igalpool igast jama  ,
Eile sai peol ka käidud , vaidoga pidu pandud :D peaks mainima et tüüp on hullem kajakas kui keegi teine eluski :D TA lihtsalt naerab niiii kõvasti ja nii jubedalt , jubedamini isegi kui ma , kuid vahet pole , vähemalt sai naerda :)
Ehm mis veel , mai viitsi enam . kas ma palun tohiks koolist kuuaega puhkust võtta ja kõigest muust ka ja ära sõita ? (a) niiiväga tahaks , saaks rahulikult olla ja puhata .
Kuid arvan et seda ei juhtu eluski et ma korralikult puhata saaks  ..
tahaks shoppama minna , mind tabas jälle kossi hullus , kahepäevajooksul 4 paari uusi kingi ja saapaid osta on ka tore , :D:D Ei noh , kõik ilusamad jalanõud mis silma jäid mapidin need lihtsalt ära ostma .
täna on laupäev ka , midagi ei ole teha või nagu vist oleks kuid ei viitsi .
Siuke väsimus ja kõik muud möllud suruvad , saan vaikselt kurjaks juba .. Olen vist umbes 5-le inimesele juba nii halvasti öelnud et arvan et nad ei suhtle muga enam pikkkaega , kahju ? mul vist pole ..
Mul on suva ikka veel , ja igapäevaga aina suvam , kool võiks läbi saada , siis saaks igaltpoolt minema .
ja saaks kõik muud asjad ka kaelast ära
mitukorda ma samat asja juba läbi mõtlen ? hmm päris poolpäeva ja mul ei saa mõtted ka kunagi vist otsa.
KUi aus olla siis ma saadaks kõik nahhui , ja hakkakski aind omaette olema  ..
deem , ma isegi ei viitsi enam juua , sellega tuleb aind jamasid , ja naeed jamad ei lõppe ka iial , no ilmselge on see et ise olen süüdi , and so what , lasku mingid ülbed TONDID elada ja vaadaku et omade eludega hakkama saavad , kuid mulle tundub et nad ei saa iialgi hakkama , nii põnev on teistest rääkida ja teiste üle arutada , kes on mis ja kes pole , õõhh nahhui lihtsalt :D:D
Ok , ma hetkel lähen sokolaadi sööma , saab rahu vähemalt , ja siis hiljem äkki mõtlen veel midagi tarka välja kuigi maitea mis on tark miski peab olema ikka :D :D :D 

No comments:

Post a Comment