Friday, May 6, 2011

täiuslikkusest ei ole palju puudus :p . Ma lihtsalt jumaldan oma heakaid (a) .

Vaatan , et inimesed on nii selle vastu et ma haigena end halvasti tunneksin :D
saan mingeid maitea mis messe ja siis kirju fb-sse :D ja reiti kaa .
nagu näiteks , just tund tagasi sain fb-sse kirja :

- Kas teeks täna keskööl minu juures midagi romantilist? Natuke imemist ja hammustamist. Vasta mu kirjale kohe kui selle kätte saad. Sind siiralt armastav hr. Sääsk.
loodan , et nüüd said natukene tervemaks !

ma alustasin selle lugemist , suu jäi lahti , lugesin edasi , ehmusin rohkem ära  et kuidas saab ükspoiss siukese kirja saata , lugesin lõpuni jaa HAHAHAHA :D:D
no andke andeks ,ma naersin ehtsa natukene aega .. ja see tegi kohekindlasti mu meele rõõmsamaks  , ega igapäev siukeseid napakaid kirju ei saadeta , ja ma südamest tänan teda et ta mu olemise hetkeks heaks tegi :):) Arvan , et asi oli seda väärt

aja teate mis oli kell 20 :00 , mul sadas uksetaha kamp ägedaid totusid :D
kes  tõid mulle sokolaadi , sokolaadi jäätist ja siis tulid ütlema et ma ruttu-ruttu terveks saaks :) !
üli nunnu oli igaljuhul .. eriti armas oleks kui igapäev tuleks keegi niimoodi uksetaha mingi sokolaadiga (a) . kuid heaküll me ei ela ikka veel muinasjutumaal , nagu ma kunagi varemates blogides maininud olen .
igaljuhul , mu head siinpoolusel kõige suuremad kallistused & musid mu poolt , ja ma luban et juba kohekohe olengi terve , paar tassi kuuma teed meega , jaa mõningad rohud ja ongi korras ja ilmajaam lubab ka juba paremaid ilmu , seega me jõuame igast asju teha , aa ja liisu sulle luban et kui ma järgminekord koju tulen , siis olen 101% terve :D:D !!!

No comments:

Post a Comment