Wednesday, May 4, 2011

heips :)

Nohh , nüüd ma siin siis jälle olen, haige mingi 39 palavik pressib peale, köha,nohu ja üülimalt halb olla..
ja järjekordselt arvasin ma et käin jalutan õues ,olen ühikas , küll üleläheb .. Hoopis läks hullemaks ,
ehtnee feil noohh, aga ei vingu tegelt :d
ma sain koju , ja see on ülihea ... Reedeks kui terve olen, siis saan nupsudega kokku ja siis teeb miskit ägedat ,  , ja siis vast pühapäevaks jälle räpina , pole küll just kõige chillim koht , mis niimoodi nagu kutsuks , heaküllhh tegelikult seal on paar ägedat tänu kellele ongi äge olla,kuid siiski seal pole ka alati kõik kõige ägedam :D
mul mingi haigusekohta hetkel päris hea olla, vist imepole ka - olen "natukene" rohte juba sisse söönud , et seda palavikku alla saada..


ja siis nüüd tekkis mingi ulme hea jäätise isu .
niii palju tahaks seda hetkel :d tegelt ma saaks , ka kui vägaäväga tahaks , aga ma nii väga ei tahaks et  kellegil kohe joosta laseksin :D parem kannatan ja ootan õhtuni , kui üks koju jõuab ja mulle seda head kraami toob (a)(a)
just ennem avastasin , et need päevad kui gripp kallal on , need on kõige paremad päevad , sest siis saabki kõike mida hing ihaldab , ka kõige paremaid asju :p:p . noh heaküll, sõpru ma ei näe kuid pole ullu , küll jõuab .. :)
aga ma hetkel eemadun siit IT maailmast,
Te hoidke end tervetena ja siis , olge niisama head , jaa siis suured kallid teile tipsukesed :):) .

No comments:

Post a Comment