Tuesday, May 24, 2011

Ela nii, et kui sa sured, siis hakkab su sõpradel igav.


Ma täiieegaa VABADAN , et viimaselajal ei kirjutamidagi eriti :D 
soojad ilmad pressivad peale, kisuvad õue..sis ei tulegi nagu siukest viitsimist kirjutada :d:d
aga ei mul nagu muidu on kõik ülisuper heaaa :)
tujud on ka viimaselajal nii muutunud , kõik totukesed räägivad ka et ma viimaselajal nii muutunud . 
et ma mingi ülirõõmsameelne ja koguaeg tahan teha miskit ja et ma hoian inimesi rohkem ja et ma ei ülbitsegi enam nii nagu varem , juu mõjutasid mõned mu olekuid :D:D 
seda on tegelt vägahea kuulda, tekib kohe siuke soe tunne südamesse , maitea kuidas lihtsalt tekib :p:p
a , aaahja kuna mul nüüd jalal 8 õmblust , siis on nagu pidu ja siuke asi keeruline.
seega saaan aind õues vast käija v niiimoodi .. muidu äki tõmban veel korra õmblused lahti nagu ma seda juba 2 korda teinud olen .. ja seenv mis tuleb on mul nagunii üli tiheda graafikuga :D kui aega leian , sis räägin teile kaa :d
hetkel olge üli heakad ja sis ma osadega võtan veel ühendust kaa :d .

No comments:

Post a Comment