Tuesday, September 20, 2011

:):)

Ma pole jälle mingitaega kirjutanud .
hm, millest rääkida . a paar aega tagasi jooksin 60 m , ajale 9.1 .. minuarust suht halb , nagu endas olen ma suht sügavalt pettunud , lootsin ikka paremat aega , kuna ma tean et suudan seda . kuid eks üritab edasi , mingipäev ikka teen selle jooksu heale ajale ;)
täna jooksin 500m  , ajale 1.53 .. ka see oli pettumus , kunagi jooksin seda 1.40 millegagi ..
Ei saa miskit, peab hakkama uuesti rohkem spordile pühendama , ja vähem niisama lebtamist .
aga muidu , vahepeal on päris igav olnud .. nagu tegevust on kuid viitsimist pole , ja mu tervisega on ka vist midagi paigast ära . täna pärast kekatundi , sörkisin korteri juurde, ja enne õiget maja jäin seisma , mõtlesin et teen paar sügavat hingetõmmet ja jalutan tuppa . kuid ma just ei jõudnud seda pikalt teha , kui silme-eest mustaks lõi ja järgmist hetke tean vaid nii palju et mingid vanurid seisid mul ees,üks hoidis mu pead , teine lehvitas millegagi ninaall ja ülejäänud vahtisid niisama , ma vist olen harjunud sellega et vahel nii juhtub .Kuid mingiaeg hakkab ikka parem , peab hakkama . ja kõik need pettuma panevad ajad teen ka paremini , ma pean tegema ! :)
hm , kui veel miskit rääkida siis äki seda et pidu ma enam ei pane , eiii viitsi lihtsalt, ja alkoholist ka hoidun ilusti :) , ja rulluisutan kui ilm lubab , ühesõnaga aktiivsust oen toonud oma koolipäevadesse .
Kuigi mul on üks viga , ma panen tundidest poppi vahel . ja see asi tuleb küljest ära harjutada , kuid eks pean sellekallal ka tegelema ! muidu läheb ka enamvähem , ja üritan oma käitumist ja olekut igasmõttes parandada :) Vno , olen seda juba küllalt palju saavutanud , roppsõnu peaaaegu ei kasutagi , see oleks kole . ja kõik muu on ka enamväheem :d:d . Kuid nüüd praegu lõpetan :) kuid olge tublid ja hoidke end , külmad sügistuuled toovad kergesti köha ja nohu :d .
Tsao (a)

No comments:

Post a Comment