Wednesday, August 24, 2011

:)

Mõtlesin et räägin siin mõnest asjast veel täna veel :)
eet siis , mul oli hommikul äratus 8 . siis käisin tiiru koolis , ajasin õpetajatega asjad korda.
sain melliga kokku ja hakkasime tartusse sõitma ..
Sõit oli igav nagu alati . Pärast seda pidin bussikas passima üle tunni aja , vähe igav oli ju .
Kahtlaseid inimesi oli igalpool nii palju et hirmus hakkas ;d ;d
kuid sis tuli kertu kes muga natuke koos istus ja jutttu rääkis ja lõpuks oligi aeg bussile minna .
bussisõit oli ka suht õudne , liiga palav ja mingi haisev onu mu seljataga :s , kuid kohale a lõpuks jõudsin .
nüüd istun kodus , ja olen gripis , palavik kõigub kogueg mingite kraadide vahel .. Tahaks juba terveks saada .
29 august hakkab siiski kool ka , peab olema esimesel päeval kindlasti terve , siis näeb uusi ka ;d
Ja nüüd istun igavalt netis , just käis mõte peast läbi et peaks tuttu minema , siis tuleb kiiremini homne ja sis ülehomne ja siis veel üleülehomne ja lõpuks ka kool - jaah ma tahan kooli ..
Kuid ma nüüd praegu lõpetan :)
Kuid nunnud teadke et teie mured on ka minu mured kui oskan sis aitan :p igaljuhul head õhtut teile , tsau :)

No comments:

Post a Comment